neděle 10. dubna 2011

Hledá se princ

Údajně ho doma máme. Ale nevím tedy... Zvlášť po dnešku o tom dost pochybuji. Hledala jsem ho na půdě asi tři črrtě hodiny. Prolezla jsem osm krabic od banánů. Ale nebyl tam. Malý princ.

Maminka tvrdila, že ho máme v dětském pokojíčku, ale tam přece nebyl nikdy. Není tam.V tom případě bude v krabici na půdě, je tam pár krabic knih, které se do knihovničky nevešli. A tak jsem vyrazila na půdu.
První krabici jsem otvírala s nadějí. Bylo tam leccos. Od výchovy dítěte a Průvodce snoubenců po Stendhala. Na třetí krabici od banánů byly kromě nápisu "knihy" ještě dvě odrážky, které mě dostaly: *péče o děti a *různé > tedy tam bylo to stejné jako ve všech ostatních krabicích... Dítě a matka & Matka a dítě, Hrabal Příliš hlučná samota (tu máme dvakrát, ve dvou různých bednách), Zola, Milenec lady Chatterleyové... Jenže já nechci Milence, ale Prince.

Intermezzo: Vzhledem k tomu, že dost fouká a mám obavu z výpadku proudu a také proto, že mě už bolí záda z toho, jak ty bedny tahám pod světlo, abych na ně viděla, jsem si došla pro čelovku.

Na další krabici bylo napsáno "to, co se jinam nevešlo". Díky, taky dobrý vtip. Ty popisky krabic jsou nesmírně výstižné.

Prohledla jsem i další bedny, našla jsem cosi švabachem - kdo to u nás doma asi kdy četl???, tatínkovu diplomku, knihu o AIDS z roku šedesát tři (nebo pět nebo osm, teď už nevím) a dalších pár pokladů.

Princ tam ovšem nebyl.

6 komentářů:

  1. Stále ne :( Kdybys o nějakém věděla, tak bych byla ráda i kdyby mě navštívil, neříkám, že tu musí zůstat napořád...
    Koneckonců tady už jeden je. Jen ztracený.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé... taky údajně jednoho máme:-). Ale ne na půdě, ale prý ve sklepě. V "nějaké" krabici:-). Tvý hledání a objevy mi ale hodně připomněly historky z bratrovy práce - taky tam nacházel zábavné knihy (a předměty). To mi připomíná, že bych měl "Knihovnu" nějak aktualizovat...

    OdpovědětVymazat
  3. No, přiznám se, že označení "to, co se jinam nevešlo" mi přišlo i jako příznačné označení rubričky na blog - pro věci, co nevím, kam je šoupnout (a tak je zatím nešoupu nikam). V případě, že s tímto epochálním označením nemáš vlastní plány, nemoh' bych ho obšlehnout? Ale jestli to chceš sama použít, tak pokorně sklopím uši a pokusím se vymyslet něco vlastního :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ó, epochální označení, to zní skutečně vznešeně. Tedy nikoli - žádné plány nemám, přenechávám Ti na ně všechny práva :-) Pokud bych někdy toužila po takové rubrice, mohu například použít, pokud mi to Roderik a Helenka dovolí, UJV.

    OdpovědětVymazat
  5. Našel se princ!!!! V nejnenalezitelnější krabici na půdě s francouzštinou, byl tam s francouzským princem...

    OdpovědětVymazat